Xia Mei Zi Crowned Miss Tourism Queen International China 2011

Miss Tourism Queen International China 2011:
Xia Mei Zi Crowned Miss Tourism Queen International China 2011
Xia Mei Zi Crowned Miss Tourism Queen International China 2011 at the national finale held on April 26, 2011 in Port Arthur, Dalian. She also won the titles of Miss Friendship and Port Arthur Ambassador. Xia Mei Zi is 19 year old. She is currently a student at Xuchang University. Mei will represent China in Miss Tourism Queen International 2011 to be held in China in July 2011.

Mei will represent China in Miss Tourism Queen International 2011 to be held in China in July 2011.
Source: http://worldshowbiz.info/beauty-contest/xia-mei-zi-crowned-miss-tourism-queen-international-china-2011/
You have read this article Miss Tourism Queen International China 2011 / Xia Mei Zi with the title Xia Mei Zi Crowned Miss Tourism Queen International China 2011. You can bookmark this page URL https://klownrebellion.blogspot.com/2011/04/xia-mei-zi-crowned-miss-tourism-queen.html. Thanks!